مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی نجابت
تخیل مهمتر از دانش است.علم محدود است اما تخیل دنیا را دربر می‌گیرد (آلبرت انیشتن)

دریاچه ای که در شب درخشان می شود!

 

دریاچه گیپس لندسکی استرالیا گاهی به یک منظره فوق العاده تبدیل شود

 

daryache 01 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 02 دریاچه ای که در شب  درخشان می شود! +عکس

واکنش های شیمیایی از زندگی موجودات زنده ساکن این دریاچه دلیل شب تابی است

گفته میشود در بعضی از نقاط خلیج فارس نیز به دلیل وجود نوعی جلبک ، پدیده شب تابی نیز دیده میشود

daryache 03 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 04 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

 

daryache 05 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 06 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

daryache 07 دریاچه ای که در شب درخشان می شود! +عکس

منبع:زنگ تفریح

ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:دریاچه درخشان,دریاچه,واقعاشگفت آوره, توسط سارا

انسان پرورش یافته توسط حیوانات!

 

کودک وحشی، به کودکی اطلاق می‌شود که از سنین بسیار پایین، دور از اجتماع انسانی زیسته است و از مراقبت و عواطف انسانی، رفتارهای اجتماعی و از همه مهم‌تر زبان بشری، چیزی نمی‌داند ( یا تجربه‌ی بسیار کمی از آن‌ها دارد ). بعضی از این کودکان وحشی توسط دیگران ( معمولاً والدین خودشان ) زندانی بوده‌اند؛ گاه، والدینی که نمی‌توانند از پس اختلالات جسمی و ذهنی کودکانشان بربیایند، آنان را به حال خود رها می‌کنند. کودکان وحشی پیش از آن که به حال خود رها شوند یا از خانه فرار کنند، ممکن است مورد سوء استفاده‌ی شدیدی قرار گرفته باشند یا آسیب‌های روانی جدی بر آن‌ها وارد آمده باشد. طبق گزارش‌ها، برخی از این کودکان، توسط حیوانات، بزرگ می‌شوند و برخی دیگر، به تنهایی در طبیعت وحشی، روزگار می‌گذرانند. بیش از صد مورد کودک وحشی گزارش شده است. ما ۱۰ تا از آن‌ها را که در زمان خود معروف شده‌اند، در اینجا می‌آوریم.


۱۰) دینا سانیچار، پسر گرگی هند

تاریخ پیدا شدن : ۱۸۶۷
سن هنگام پیدا شدن : ۶
محل : سکندرا
مدت زمان زندگی در طبیعت : ۶ سال
حیوانات : گرگ‌ها
به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, توسط سارا

در دنیایی که در آن زندگی می کنیم همه چیز می تواند عجیب به نطر برسد، حتی رستوران! بطوریکه برخی از رستورانها در سراسر دنیا با نوع لباس پوشیدن و یا نوع غذاهایی که سرو می کنند، سعی دارند تا خود را به هر قیمتی بیشتر از پیش معروف کنند.

برای دیدن تصاویر و... این رستوران های جالب به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:عجیبت ترین رستوران ها, جالب, توسط سارا


Capilano Suspension Bridge, Vancouver, British Columbia




Hubei, China




Santorini, Greece

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:محله های عجیب, عجایب جهان, توسط سارا

یــخ، هر چند در زمستان چندان طرفدار ندارد اما دستاوردی برای ساخت یک هتل زیبا و شگفت انگیز در استان کبک (کانادا) است که این هتل علاوه بر اینکه یکی از جاذبه های اصلی کانادا در فصل زمستان بشمار می رود، در طول زمستان بیش از نیم میلیون توریست را به خود جذب می کند.

این هتل در محیطی حدود سه هزار متر مربع و با استفاده از 15 هزار تن برف و بیش از 500 هزار تن یخ تشكیل شده و با توجه به اینكه مصالح بكار رفته در این هتل یخ و برف هستند هر ساله با آغاز زمستان طراحی این هتل را تغییر می دهند كه بیش از یکماه زمان لازم دارد. این هتل دارای 40 اتاق است كه با دكوراسیون كاملا یخی ساخته شده اند. از دیوارها و مجسمه های حک شده بر روی آنها، ستون ها و قوس سقف ها، لوسترهای خیره کننده گرفته تا مبلمان و تختخواب ها همه از یخ درست شده اند.

این هتل یخی که امروزه گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند در واقع یک نمایشگاه است. زیبایی‌ها در این هتل که همگی با یخ خلق شده‌اند دیدنی است و گردشگران در دمای زیر صفر درجه در کیسه خواب‌های خود و همینطور تشک های گرم با پوست گوزن شمالی شب را به صبح می رسانند. علاوه بر این امکانات دیگری از قبیل : چند رستوران و کافی شاپ، سالن سینما، موزه و یک گالری هنری با مجسمه های یخی، کلیسایی کوچک برای مراسم عروسی، حمام آبگرم و سونا حتی شومینه در این هتل به چشم می خورند. جهت اطلاع شما دوستان عزیز پرشین استار از جمله جاذبه های دیگر برای مهمانان این هتل عجیب اینست که افراد ساکن در آن می‌توانند روزها در اطراف آن به اسکیت روی یخ و حتی بکمک سگ ها به سورتمه سواری بپردازند که آن هم خالی از لطف نیست.

اینگونه هتل‌های یخی که در سوئد نیز وجود دارد با الگوی خانه‌های اسکیموها و از آب رودخانه‌ها ساخته می‌شوند. طرح اولیه این هتل‌ها از روی خانه‌های اسکیموها که طراحی آسانی هم دارند به فکر سازندگان آن رسید. برای ساخت اتاق این هتل‌ها، مقادیر زیادی آب رودخانه‌ها را به شکل یخ در آورده و طرح اتاق‌های هتل را به آنها می‌دهند. ساخت این هتل‌ها ممکن است تنها ۵ یا ۶ هفته به طول بینجامد اما وقتی بهار از را می‌رسد این اتاق‌های یخ زده، آب می‌شوند تا زمستان سال بعد که بار دیگر بنا شوند. بیشترین مکان‌هایی که هتل‌های یخی در آنجا بنا می‌شوند مناطق دور افتاده است که ساخت هتل‌های بزرگ به صرفه نیست. از سوی دیگر گردشگران دیگر برای صرف تعطیلاتشان به دنبال مکان‌های شلوغ نیستند و ساخت این هتل‌ها با جذابیتی که دارد می‌تواند آنها را حتی در فصل سرما به دل طبیعت بکشاند. گفتنی است اولین هتل یخی در سوئد و در کنار رودخانه "تورن" بنا شد که این شیوه جذب توریسم بعنوان یکی از ابتکارات سوئدی ها بشمار می رود.




گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای دیدن تصاویرجالب ازاین غاربه ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:هتل یخی,هتل عجیب, توسط سارا

نجمن بين المللي افراد با ضريب هوشي بالا در بررسي هاي خود دختر 4 ساله انگليسي را كوچك ترين نخبه جهان معرفي كرد.

مربيان مهدكودك وقتي متوجه هوش بالاي هيدي هيكنز شدند، تصميم گرفتند تا ميزان ضريب هوشي او را مورد بررسي قرار دهند.

مسئولان انجمن بين المللي پس از انجام بررسي هاي لازم دريافتند كه ضريب هوشي اين كودك 159 است كه از ضريب هوشي استيون هاوكينگ فيزيكد ان انگليسي 1 عدد كم تر است.

دختر چهارساله نخبه جهان شد
گفتني است هيدي در سن دو سالگي تا عدد 40 مي شمرد و مي توانست كتاب هاي مخصوص هفت سالگي را بخواند حتي در سن 1 سالگي مي توانست كلمات معناداري را بيان كند. به نوشته روزنامه نويسان متوسط ميزان ضريب هوشي براي افراد بزرگسال عدد 100 است.

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:نخبگان جهان, نوابغ کوچک, توسط سارا

صفحه قبل 1 صفحه بعد